تحولات لبنان و فلسطین

فرماندار مشهد مقدس در چارچوب برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» به شکل بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبات همشهریان بود.

پاسخگویی بی‌واسطه فرماندار مشهد مقدس در« دوشنبه ملاقات مردمی»

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس امروز دوشنبه ۲۳ مهر طی صد و پانزدهمین برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به شکل چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه پاسخگوی مطالبات جمع کثیری از همشهریان بود.
گفتنی است؛ در این برنامه ۴ ساعته همچنین معاونین فرماندار مشهد مقدس و نمایندگان چند دستگاه حمایتی نیز به مطالبات و مشکلات ۱۶۲ نفر از شهروندان رسیدگی کردند.
لازم به ذکر است؛ درخواست وام، اشتغال و کاریابی، مشکلات ساخت و ساز، طرح هادی روستا و شوراها، امور مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، مشکلات جانبازان، آزادگان، ایثارگران، خانواده شهدا، درخواست انشعاب جدید، امور آموزشی، امور کشاورزی، مشکلات اصناف، امور مربوط به مسکن روستایی، امور راه و حمل و نقل، مشکلات زنان سرپرست خانوار، طرح و پروژه اقتصادی، امور مربوط به زمین و ساخت‌وسازهای خارج از محدوده، امور مربوط به تغییر کاربری، مشکلات بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و ... بخشی از مطالبات همشهریان بود که دستورات مقتضی لازم در این برنامه ملاقات مردمی توسط مدیران برای تسهیل و مرتفع شدن مشکلات صادر شد.
شایان ذکر است؛ حوزه برنامه‌ریزی ۴۳.۴ درصد،‌ سیاسی و اجتماعی ۲۷.۴ درصد، عمرانی ۲۳ درصد، امنیتی ۳.۵ درصد و بازرسی ۲.۷ درصد از درخواست‌های مردمی را در بر گرفتند.
قابل ذکر است؛ غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی همچنین به صورت سرزده از این برنامه ملاقات مردمی بازدید کرد و در جریان کم و کیف مطالبات مردم قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.